четвъртък, 30 юни 2011 г.

Писмо от Венци Мицов


ПИСМО ДО НАЙКИ

Здравей, Найки. Как си? Дано да си добре. Защото аз не съм...
А и няма как да съм добре. Завчера гледах един нов български филм. На излизане от киносалона попитах синът ми какво му е харесало най – много. А той каза – тате, най – много ми хареса, че всички хапват KFC. И ме помоли да му взема една „Кока – кола“
Знаеш ли...Забелязал съм, че в днешно време никой вече не казва „Кока – кола“ Повечето казват кока. Особено наперените, наскоро замогнали се юпита, които съм засичал по нощните заведения на София.
Интересно ми е само, защо въпросната напитка вече се сервира на прах и всички я консумират в тоалетните...
Странно...Онзи ден един приятел ми сподели, че имал сериозни сексуални дисфункции напоследък, тъй като гаджето му настоявала да се „тункват“, което му дошло в повече.
Тръгнал на сексолог,  който тутакси му изписал „Трибестан“ за да вдига самолета.
А приятелят ми просто изпсувал и се прибрал в къщи на ракийка, салатка и други афродизиаци...
Накрая се оказало, че вече получава ерекция единствено ако гледа „Едно към едно“ на Сашо Диков по Канал 3.
Най – гадното обаче се случи преди няколко дни. Отидох на работа...там ми дадоха една задача...
И се издъних.
Знаеш ли защо. Оказа се, че трябва да криейтна един контент. Да го тийзна пред Сейлс мениджъра. След това да премостя темпорално. Да представя всичко това на Пи ар отдела, да се срещна с Ейч ар служителите, да пребрандирам.
И когато получих тази задача...се оказа, че не знам къде да отида и какво точно да направя.
Заради което получих последно предупреждение за уволнение, което въпросният Ейч ар отдел ми представи като „Концепция за преструктуриране на отдела с цел ефективност на звената“.
Така живея напоследък, Найки. А можеше да е и по – зле. Можеше да съм с 20 години по – млад и да искам да направя кариера в шоубизнеса. И да събирам пари, за да си поръчам песен на Графа.
И после с ужас да разбера, че улица Граф Игнатиев не е кръстена на авторът на песента ми.
За това няма повече да се оплаквам. Сега отивам да хапна „Биг Мак“. После ще си взема „Еспумизан“ против газове и „Талцид“ против киселини. Ще си купя вестник „Уикенд“, ще отида до някой МОЛ за да се повозя на асансьорите. Действа ми успокояващо.
А и оттам мога да ровя във Фейсбук, нали има безплатен Wifi…
Хъни, искам само да те помоля за нещо. Следващият път, като минаваш покрай НДК...Погледни дали по билбордовете има реклами на новата майонеза с фибри.Защото компанията, в която работя пуска нов продукт – свинска сланина с L carnitin и антиоксиданти. Но не знам дали конкуренцията не е по – напред от нас с рекламата...
Хайде, скъпа, остани си със здраве. Налага се да приключваме, тъй като всеки момент ще ми падне батерията на лаптопа.
Междувременно...ако ме бутне кола...или нещо лошо се случи с мен...
Ще го разбереш по статуса на общите ни приятели във Фейсбук...
Без palavoto_kotence 86, която ми е сърдита ...
Няма да ти разказвам за какво.

Твой Венци!!!

2 коментара: