неделя, 27 май 2012 г.

другите абитуриенти



Всеки, всеки, всеки, ВСЕКИ ден Фейсбук бълва снимки на абитуриентки. Че са сик – сик са, че показват как сме подминали долната граница на простотията като автобус 94 спирка в дъждовно време, подминали сме я, ама защо ми обясняват да се срамувам?
По-голямата част от тези хора са на възраст подходяща да са им родители. Какво ми ги сочите тези деца, какво ми обяснявате колко сме зле, че вие сте ги създали, бе, вие сте създали света в който живея, вие си носете отговорността, вие сте техните родители, вие сте техните учители, вие се срамувайте. Аз си знам какво правя и защо не присъствам в тези албуми.


Обществото ще се промени, когато спрем да се интересуваме и обръщаме внимание на простотиите, а не жадно да чакаме да се появят, за да ги отразим, обсъдим или оплюем … дотогава всеки глупак, който се събуе гащите ще става национален герой…
Къци Вапцаров


На 18 никой не пращи от интелект. И то не е и нужно. И родителите на 18-годишните не пращят от интелект. И то не е и нужно. Друга е думичката, която ви убягва. Морал. Не е мода, не е приличие, не е интелект, не е кой на кого иска да прилича. И в Гърция слушат чалга. Но децата им не ходят голи на бала си. Буквализмът на простащината запълва дупката, която липсата на добрият пример изкопа. Ми дайте го, бе, спрете да ги сочите.

Ето, аз соча например тези, защото за мен са доста приятни :



За останалите "сеирджии", които умрАт да зяпат групи със снимки на тъпите патици, които са се увили в пердета или са се опитали да разпънат прашките в рокля....нямам думи. Едни такива, обезверени, тъжни, търсещи поредното доказателство за липсата на бъдеще, за да оправдаят себе си, умрЯщи да покажат колко СМЕ зле ми е тъжно. Не СМЕ зле. ТЕ са зле. Има разлика.

Най-трагичната група са жадните за онлайн интерес към техният профил. Но не защото нещо са измислили или направили, а защото някой друг, нещо се е осрал. Те не просто шерват снимки, които вече всички сме видели миналата седмица. Те ги откриват 10 дни по-късно, правят си папка на компютъра, методично свалят снимките и после ги качват на своята стена. По 5-10 снимки, нали, щото те са открили кофтите абитуриенти, и щото "имаме мнение". Демек, "вижте ме щото аз ги видях тия". Нали, някак повода да си интересен понеже говориш за другите е ...как да кажа...ми няма толкова незначителна дума в българският език.

честит 24 май.

2 коментара:

  1. добре коте, съгласна съм. ИМА красота, но ....пошлостта е толкова избождаща очите, че дори и да искаш, не може бе,не мож я прескочи...:)

    ОтговорИзтриване
  2. Якото в случая е, че съм чела някога, някъде тази статия и тя е останала в съзнанието ми като страхотна, но сега виждам, че освен страхотна е и твоя :)

    ОтговорИзтриване