петък, 25 май 2012 г.

freakvision

много съм доволна че Софка не се класира.

участниците може да разпределим в следните категории:
1) кахърни балади тип "къде ми е бръснарското ножче"
2) бой банди с гел, който едва ли използват само за горната си глава
3) самотни девици с диско песни (disco's not dead, мадъфакъ, раиш ли)
4 )комични - я рапър, който пее за еврото, я бабичка, която не разбира че е стигнала финала, щото е глуха, я 15 годишни близнаци, маскирани като роботи, които пеят от фонтан.

и в тая лузър гейм, ако софето беше взела да се класира, некви хора щяха да я възхвалят, щото нали, така е редно - все пак "международно ни я признаха бе, да мрат хейтърите". и току виж нацията взела се обединила. около чалгата. на 24 май.

много съм доволна че Софка не се класира.



и да не забравяме, че все пак, може и така:


2 коментара:

  1. Ахахах. Ами, то винаги е било някак... комично(и за слушане, и за гледане). Не знам изобщо защо продължава да съществува, като почти нищо качествено не излиза от Евровизия.

    ОтговорИзтриване
  2. "...много съм доволна че Софка не се класира..."

    И аз.

    ОтговорИзтриване