вторник, 12 юни 2012 г.

социална фейсбук група продава екскурзии. хитро, а?

Здравейте, днес ще ви запозная с групата "Не карай пил!". Човек като прочете заглавието ще вземе да си помисли, че са се събрали някакви мили хора, отговорни, които сега искат със съвременни средства, социални мрежи, едно -друго, от време на време да ни напомнят какво се случва, когато се качиш в колата пиян.
Но не би.
Групата реди линкове с информация за новите силиконови цици на чалга певиците и .......промоционални оферти - я за екскурзийка, я за лаптоп, я за..съвестта ни.  Защото по-принцип "не карай пил" някак ми се връзва със социалната отговорност, а  не с някой от постовете, които снимах и качвам тук. Някой е видял какво е развълнувало хората, като например "вечната война по пътищата", направил е група, събрал е хора и след това продава опцията за облъчване с рекламни послания. Да се генерира трафик, нали се сещате. Или пък аз греша и "Не карай пил" идеално се подкрепя от следните постове:











Затова сега отворете вашият фейсбук, проверете в какви групи членувате и се отпишете.
Ако искате.

Няма коментари:

Публикуване на коментар