вторник, 8 октомври 2013 г.

Как да се отървем от Киро?


Кирил е наш човек. Но понеже не работим като едни други хора, ще покажем, че е наш човек. Ще го питаме разни неща за НАЙ-незнамсикво. Няма да правя сделка и да кажа, че ако ви е било забавно, е добре да цъкнете лайк за него в конкурса , който ще откриете ТУК. Няма да кажа , че няма регистрация и, че всеки може да гласува през 24 часа again and again. Няма да кажа и, че е единственият българин в десятката.


Ще кажа само, че Кирил Христов кандидaтства за най-добрата работа в света. Ако събере най-много лайкове ще получи една година околосветско пътешествие и 100 000 долара, за да разкаже как е прекарал. 

Q: Коя е най-гадната работа, която си работил?
Барман на лафка в Mладост и общак в Банкя. И на строеж. Сгъваха ме от гърч. На първото място ме уволниха по схема без да ми платят, от второто избягах след като превих гръб. Това мога да кажа, че доведе до известно поумняване. Перспективата със строежите.

Q: Кое е най-неприятното нещо, което ти е причинявала жена?
Няколко се борят за приза. Може да се направи коктейл от това. Неколкократно разбито сърце, натрошени комплекси и обилно залято с унижение. Забивате стреличката на Амур за да стане по-цинично и продавате отново и отново на същия глупак, който вярва в любовта. Аз отказах пиенето. За любовта съм чувал, че я има. Ти ще кажеш.

Q: Коя е вечерта, от която си спомняш най-малко?
На едно море като тинейджър. Бях изчезнал от бара и съм се прибрал в бунгалото след няколкочасова липса, носейки белезници и ключ. Заключил съм се за леглото и съм заспал. Сутринта беше истински ад.

Q: На кои твои думи най-много се ядосва майка ти?
На "ей сега".

Q: Кой е най-готиният подарък, който си правил?
Подаръка- код за билет, за самолет към неизвестна дестинация, с мен. Т.е дестинацията е тайна до полета.

Q: Коя е най-любимата ти дреха? (обувки, аксесоар..)
Очилата. Но тях и ги мразя както ги обичам. Затова понякога слагам лещи. Зависи от това кой съм днес.

Q: Коя песен знаеш най-добре?
Refuse/resist на Сепултура. Всъщност знам наизуст целият им албум от 1993 до днес. 20 години поезия отлежават в главата ми. Хаха Албумът е chaos a.d.

Q: кой е най- големият ти проблем?
Казва се Киро и е ебати гадния човек. Нетърпелив, неспокоен и вечно търсещ нещо ново. Уморих се от него, ама няма отърване.

Q: Какво искаш най-много сега?
Искам всеки ден да съм щастлив. И да срещам щастливи хора. Не съм човек, на когото се случват обикновено хубави неща. Опитвам се да не мисля за това, че имам шанс да спечеля. Ако мога да спечеля сигурно това ще промени животът ми, ако не, значи така е трябвало да стане. Казаха ми, че съм роден под щастлива звезда. На мен ми стига и това, което имам, но с един глас за мен ще съм по близо за това, за което винаги съм мечтал. Останалото, каквото дойде.

----




Няма коментари:

Публикуване на коментар