четвъртък, 17 октомври 2013 г.

Колко са 10 години?

На всички са ни казвали, че годините летят и все пак аз си спомням когато бях на 15 и 30 годишните ми изглежда ходещи мъртъвци. Възрастните твърдят, че 10 години отминават като миг, а аз, за съжаление съм една от недостатъчно малкото хора, които знаят колко дълга може да бъде една година.

Мисля, че в момента, в който разбереш колко точно  са 10 години вече си стар.

Днес разбрах точно колко време са 10 години. На 17.10. 2003г. подозирам, че Силвана е била във Варна, където по това време работеше Росен. Росен е няколко години по-голям от Силвана. Силвана е на 18г. Росен и Силвана се свалят. Аз се казвам Николета и съм приятелка на Силвана. Аз крия това, че Росен и Силвана се свалят от нейният брат Мартин, който е най-голям от всички. Мартин и Росен са в една компания, което прави невъзможно неговият приятел Росен и неговата малка сестра Силвана да осъществят нещо различно от зрителен контакт. Днес, 10 години по-късно, те продължават да са заедно. Дори са родители.
На Росен съм му тълкувала смс-ите.
Със Силвана заедно сме фризирали бретоните със захарна вода.

Мисля, че в старостта, няма нищо лошо. Просто започваш да разбираш как се справяш.



Няма коментари:

Публикуване на коментар